ضربه‌اي براي قتل زن جوان از مدتي قبل با «سميرا» اختلاف داشتم و هر روز درگيري‌هايمان بيشتر مي‌شد. امر
اخبارروز-ایران و جهان
خبرهای گوناگون اجتماعی-فرهنگی و...

چندي قبل با پسري آشنا شدم كه خود را عاشق من نشان مي‌داد. او بارها از ازدواج سخن گفته است. البته پس از جلب اعتمادم به خانه‌ام نيز رفت‌وآمد داشت. حالا هم احتمال مي‌دهم سرقت از سوي او صورت گرفته است.
ایران: خواستگار قلابي كه پس از فريب زنان مطلقه، اموال آنها را سرقت مي‌كرد، در تجسس‌هاي كارآگاهان پليس استان تهران به دام افتاد.

رسيدگي به اين پرونده همزمان با طرح شكايت زن جواني در اداره آگاهي استان تهران در دستور كار مأموران قرار گرفت.وي گفت: «ديروز وقتي از محل كارم به خانه برگشتم در كمال ناباوري متوجه سرقت لوازم با ارزش خانه همانند طلا و فرش‌ها شدم.»

پس از اين شكايت كارآگاهان با حضور در محل سرقت دريافتند سارق با در دست داشتن كليد به راحتي وارد خانه شده است و به خاطر اينكه از محل مخفي كردن پول و طلاها بخوبي مطلع بوده به راحتي نقشه سرقت را عملي كرده است. بنابراين مأموران براي شناسايي دزد آشنا به تحقيق دوباره از شاكي پرداختند كه اين بار او احتمال داد نقشه سرقت زير سر خواستگارش «آرش» باشد. وي در اين‌باره گفت: چندي قبل با پسري آشنا شدم كه خود را عاشق من نشان مي‌داد. او بارها از ازدواج سخن گفته است. البته پس از جلب اعتمادم به خانه‌ام نيز رفت‌وآمد داشت. حالا هم احتمال مي‌دهم سرقت از سوي او صورت گرفته است.

بدين ترتيب با رديابي‌هاي پليسي، سرانجام «آرش» هنگام خارج كردن اموال سرقتي از خانه زني به دام افتاد.

متهم در بازجويي با اعتراف به سرقت‌ها گفت: پس از شناسايي زنان جوان مطلقه به بهانه ازدواج آنها را اغفال مي‌كردم. پس از جلب اعتماد طعمه‌هايم در فرصتي مناسب از كليد خانه‌شان يدك درست كرده و بعد هم به آنجا دستبرد مي‌زدم.

همزمان با دستگيري «آرش» زن ديگري با مراجعه به اداره آگاهي ضمن طرح شكايتي گفت: خواستگار قلابي پس از سرقت اموال با ارزش خانه و خودرويش تلفني تماس گرفته و تهديد كرده چنانچه عليه او شكايت كنم فيلم و عكس‌هاي خانوادگي‌ام را در اينترنت منتشر مي‌كند.متهم پس از اعتراف به جرايم خود با قرار قانوني روانه زندان شد.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:









تاريخ : 20 دی 1389برچسب:,
ارسال توسط رضا
آخرین مطالب